0

Uw winkelwagen is leeg

FAQ

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Wij accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en betalingen. We ondersteunen ook Google Pay, Apple Pay en Shop Pay.

Rembours wordt momenteel niet geaccepteerd.


Hoe veilig is mijn online bestelling?

Wanneer u online winkelt met uw creditcard, worden al uw gegevens ingevoerd op een beveiligde SSL-website. Uw gegevens worden dan SSL-gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardaanbieder gestuurd, waar uw kaart en transactie geautoriseerd en goedgekeurd worden. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.


Ik heb geen order/verzendingsbevestigingsmail ontvangen, kunt u deze opnieuw versturen?

Elke bestelling die in onze winkel wordt geplaatst, wordt automatisch verstuurd met een orderbevestigingsmail. Na een verzendbevestiging 1 - 3 dagen later. Controleer uw spam- of rommelmap, want die kan er zijn.

Als het nog steeds ontbreekt, neem dan contact met ons op en wij sturen u een nieuwe bestelling/verzendingsbevestiging per e-mail!


Wat is de valuta van de winkel en kan ik in een andere valuta betalen?

Alle prijzen kunnen worden weergegeven in lokale valuta, afhankelijk van de locatie van de klant (GEO IP-adres).

Klanten kunnen echter alleen uitchecken met EUR.

Ze zullen uitchecken met de laatste wisselkoers. Uw bankserviceprovider of PayPal zal de valuta automatisch voor u omrekenen.


Waar lever je aan?

Al onze vragen over de levering worden hier beantwoord: Verzending en afhandeling

Maar in principe, als je een adres hebt, kunnen we het daarheen sturen :)


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen via de pagina "Bestelling volgen"!

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een automatische e-mail waarin u uw pakket kunt volgen en de status ervan kunt controleren.

Als u niet zeker bent, neem dan contact met ons op, zodat ons supportteam de status van uw bestelling voor u kan controleren. U dient hen te voorzien van uw order-ID, zodat ze uw volginformatie kunnen opvragen.


Waarom toont de tracking status "Op dit moment niet beschikbaar"?

Nadat het pakket is verzonden, duurt het meestal nog 3-7 dagen voordat de tracking status correct wordt weergegeven op de tracking website.

Er is een vertraging tussen het volgen van de koeriers die de status bijwerken.


De verzendstatus is "geleverd" maar ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen?

Meestal gebeurt dit wanneer het pakket in uw lokale postkantoor wordt opgeslagen - het moet degene zijn met wie u contact opneemt.

Dit is iets waar we geen controle over hebben, maar het zal helpen om u zoveel mogelijk te helpen.


Kunt u mijn bestelling annuleren, terugbetalen of vervangen?

Zie ons officiële beleid: "Annuleringsbeleid" voor meer informatie.


Hoe kan ik me uitschrijven voor de automatische e-mails?

U kunt zich te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrieven en automatische e-mails door te klikken op het onderstreepte woord "Afmelden", dat u aan het einde van elke e-mail vindt.

Wees gewaarschuwd dat als u zich bij ons afmeldt, u niet langer exclusieve kortingen en speciale aanbiedingen ontvangt die u eerst worden toegestuurd.